A kutyán kívül az ember legjobb barátja a könyv. A kutyán belül nem lehet olvasni. (Groucho Marx)

2010. november 3., szerda

The Calamities of a Trainee Midwife

Ez volt az a könyv, amit a Book Depository-ról rendeltem nem olyan rég, és mivel szakmába vág a téma, alig vártam, hogy elolvassam.
A történet egy nővérről szól, aki most belevág a szülésznő képzésbe is. Végigkövethetjük az izgalmait, amikor egy új városba költözik, amikor vizsgázik, és amikor először van szülőszobán. Hamarosan belép az életébe egy kedves férfi, Adrian, akivel hamar összeköltöznek, mindketten nagyon boldogok.

Eddig még tetszett is a történet, de innentől jön a baj csőstül: Hilary (az író) rejtélyes betegséggel küzd, ezért nem tud dolgozni, pedig új munkahelyre került, fontos lenne, hogy jól teljesítsen.Végül már egy év is eltelik úgy, hogy nem tud dolgozni, később egy irodába kerül. Teherbe esik, megszületik a gyermekük, de van vele egy kis gond.. Végül minden rendbe jön, egy munka miatt elköltöznek egy másik városba. Adrian végül nem kapja meg a munkát,, ott maradnak mindketten munka és pénz nélkül, és Hilary újfent teherbe esik..

A leginkább az zavart, amit a végén már átugrottam, hogy kb. minden oldalon Istenről beszélt. Ha jó dolgok történtek, az biztosan Isten műve, de ha bármi gond volt, akkor persze azt a Sátán tette. Jó, én nem vagyok egy vallásos alkat, de eleve másra számítottam, és a végén már semmi élvezet nem volt a könyvben, csak arról szólt, hogy Isten így, a Sátán úgy, és most mi lesz..
Kicsit csalódott vagyok, sokkal viccesebbre és több szakmai témára, sztorira számítottam.



  • Hilary Cotterill: Midwife Crisis: The Calamities of a Trainee Midwife
  • Oldalszám: 224
  • Kiadó: Lion Hudson Plc

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...