A kutyán kívül az ember legjobb barátja a könyv. A kutyán belül nem lehet olvasni. (Groucho Marx)

2010. március 6., szombat

Kreatív (Könyves-) Blogger Díj

Pótolom az elmaradásomat, ugyanis múltkor kaptam a díjat Almost Zedtől, köszönöm neki mégegyszer!

A szabályok pedig:

1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
4. Írni kell magunkról 7 dolgot.
5. Tovább kell adni a díjat 7 blogtársnak.
6. A kiválasztottaknak üzenetet hagyni

Mivel a személyes blogomban is nemrég kaptam a díjat, ezért úgy gondolom a 7 dolgot magamról most könyves téren próbálom kifejteni. Lássuk csak..
  1. Különösen kedvelem a (valamilyen formában) realitáshoz kötődő könyveket, pl. életrajzok, megtörtént eseményeket feldolgozó művek, stb.
  2. Imádom a levélregényeket.
  3. Szeretek közlekedési eszközön olvasni, persze leginkább akkor, ha le tudok ülni, és min. negyed órát utazom.
  4. Ragaszkodom a könyveimhez.
  5. A hangoskönyvekre képtelen vagyok figyelni, csak a saját tempómban szeretek olvasni.
  6. Klasszikusokon át a ponyváig mindenevő vagyok, kivéve a vámpírregényeket, és horrorsztorikat, sci-fit, illetve a nagyon ponyva limonádé női regényeket, na meg a hatszázezredik gésás könyvet.
  7. El tudnám viselni az életemet TV nélkül, viszont könyv nélkül nem.
Ellenben nem adom tovább, mert szerintem már szinte mindenki megkapta.. Akik nálam ki vannak linkelve, azokat meg mind nagyon szívesen olvasom, szóval hajrá, mindenki, olvassatok! :)

    Nincsenek megjegyzések:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...