A kutyán kívül az ember legjobb barátja a könyv. A kutyán belül nem lehet olvasni. (Groucho Marx)

2010. február 2., kedd

Doktorok könyve

Nagyon izgatott már ez a könyv. Egyrészt ugye a beteges vonzódásom az egészségügyhöz, másrészt kíváncsi voltam az interjúkra bizonyos orvosokkal, Csernus, Csókay, Czeizel, és azokra is, akikről még nem hallottam.

Minden személy, minden interjú előtt egy röpke ráhangoló bevezető szöveget olvashatunk Sziebig Tímeától, vannak hangsúlyosabb témák, de mindegyik beszélgetés a maga módján irtó érdekes, legalábbis nekem nagyon tetszett.

Ranschburg doktor gyerekkori történeteit izgalommal olvastam, Csernus szórakoztatóan érdekes, mint mindig, Pernerről szégyenszemre nem hallottam még, pedig apu is bent feküdt a Transzplanton, és ugye van nekem egy Gabom, Csókay módszerét felháborító, hogy nincs pénz használni (nincs pénz erre, egyszerűen nonszensz), és a többiek is érdekesek.

A hit furcsa módon elég nagy hangsúlyt kap a kötetben, de azért nem zavaróan. Talán csak az ilyen sok mindent megélő emberek ennyire vallásosak, nem tudom.

Mindenesetre tetszett, nagyon, de el tudnék képzelni egy hosszabb kötetet, még több doktorral.

- Kedvcsináló ízelítő

2 megjegyzés:

Almost Zed írta...

Szia!
Bocsi az offtopicért, de nem találtam más elérhetőségedet.
Erről van szó:
http://konyvelmenyeim.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger-dij.html

PuPilla írta...

Még nem is hallottam erről a könyvről, de nagyon érdekel engem is. Jó hogy írtál róla! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...