A kutyán kívül az ember legjobb barátja a könyv. A kutyán belül nem lehet olvasni. (Groucho Marx)

2010. április 5., hétfő

Köszönöm

..Zenkának a stafétabotot a körposzthoz!
Tényleg nagyon jó és hasznos, különösen, hogy sokan olyan könyveket ajánlanak, amiről még nem írtak a blogban. Megpróbálok én is ilyeneket összegyűjteni.

A szabályok:
1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.
2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.
3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.


Továbbadom: Cs.P.-nek, Betűvetőnek és Juharfának, ha még nem kapták meg.

És akkor a 3 könyv:
  1. Szilágyi Gyula: Tiszántúli Emanuelle
    Ez a könyv.. nem mondom rá, hogy letehetetlen, mert sokszor kénytelen voltam letenni - ugyanis annyira ledöbbentett A Valóság, hogy muszáj volt levegőért kapkodnom időnként. Ez nem sztori, nem kitaláció, nem akcióhajhászás, hanem a nagy magyar valóság, csöppet sem száraz szociográfia a tiszántúli falvak szexuális életéről, ami olyan, hogy azt sokan el sem tudjuk képzelni, hogy a XX. században ilyen is van. Szilágyi Gyula pedig istenien ír, és kommentál.
    (Innen letölthető az egész könyv)

  2. Junichi Vatanabe: Japán szeretők
    Nem, ez nem a sokezer gésás könyvek egyike, nem egy a sok közül, hanem egy gyönyörű japán regény. Rám nagyon nagy hatással volt, csodálatos történet, a japán irodalom egyik igazi gyöngyszeme. Érdemes elolvasni..

  3. Robert Marion MD.: The Intern Blues - The Private Ordeals of Three Young Doctors
    Orvostudománnyal kapcsolatos könyvekért egyébként is rajongok, de ez a könyv tényleg fantasztikus volt. Három frissen végzett medikus/medika életéről szól naplószerűen a regény, akik Dr. Robert Marion mellett rezidenskednek, annak minden fáradságával, félelmével, sikereivel és kudarcaival együtt. Sajnos még nincs belőle saját példányom, de dolgozom az ügyön.
    Ui.: Pupillának szívesen ajánlom!

    5 megjegyzés:

    Nima írta...

    nagyon jó az új design.:)
    a japán szeretőkről csak jót hallottam, és az utóbbi időben egyre többször találkoztam vele. nyilván ez valami jel.:)

    Cs. P. írta...

    Köszi szépen! :)

    csenga írta...

    Köszönöm szépen,de már megelőztek:-)de nagyon örülök neki,h Te is rám gondoltál.
    nem is tudtam h a japán szeretőkből film is van:O a könyvet már jó rég olvastam.

    csenga írta...

    Oké,akkor nem kezdem keresni a filmet :-))))

    Cukorfalat írta...

    Nima: köszi! :)

    csenga: mert egy hülye vagyok, és összekevertem az Egy gésa emlékirataival. :)))) Bocsánat.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...