A kutyán kívül az ember legjobb barátja a könyv. A kutyán belül nem lehet olvasni. (Groucho Marx)

2007. december 15., szombat

Könyvet Karácsonyra

Próbálok listát készíteni fejben, hogy mit is ajándékozok majd szeretteimnek, barátoknak, családtagoknak Karácsonyra. Nem szeretek céltalanul lődörögni a plázákban, bár tény, hogy jobban szeretek úgy vásárolni, hogy meglátok valamit, és beleszeretek.

Mi a helyzet a könyvekkel? Könyvet adni szép, és jó, de kissé rizikós is. Honnan tudjuk, hogy már megvan-e neki az a példány, vagy nincs? Általában sehonnan, a rizikót vállalni kell.
Jó a könyveket vásárlás előtt átlapozgatni, szagolgatni :), nézegetni, de a francnak van kedve a tömegben aszalódni, ha lehet az interenetről is rendelni, ráadásul jóval olcsóbban, és még házhoz is szállítják.

Nekifogtam tehát a böngészésnek szerte a neten, és úgy gondoltam megosztom másokkal is a jónak ítélt oldalakat, ajánlókat, könyveket, hátha ötletet merít belőle valaki.

Könyvajánló oldalak:

- eztolvasdel.hu : főleg régi regények ajánlói véleményekkel, vannak köztük igen érdekesek.
- könyvekcdk : Könyvajánlók kategóriák, és nemek-korok szerint is.
- papirusz.hu
- újkönyvpiac.hu
- e-kultúra
- wiandt

Végül pedig néhány könyv, amit én válogattam össze (eddig) barátoknak, családnak, öööö, meg magamnak.

- Berecz András: Bú hozza, kedv hordozza

- Kapiller Imre, Csomor Erszébet: '56 Zala megyei kronológiája és személyi adattára I-II.kötet Zalai Gyűjtemény 57.

- Dr. Csernus Imre: A nő

- Szilágyi Gyula: Nagyvárosi Emanuelle

- Jennifer Rardin: Once Bitten, Twice Shy

- Füsi F. József: Orvos voltam Etiópiában

- P. N. Elrod: Én, Strahd - Egy vámpír emlékiratai

- Forgách András: Zehuze

- Karinthy Márton: A vihar kapuja

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...